torsdag 14 juli 2011

Återhämtning!

Vi har varit i Skåne för att se dess underbara Österlen.


Ett litet "breik" från vardagen här hemma och för att kunna återhämta sig lite.

På bilden sitter jag och mediterar i Dag Hammarskölds meditationsring. En av alla"stenrika"platser vi varit på. Här under ser ni Dag.


Här under ser ni hans meditationsplats och man kan skymta havet bakom träden. Vilken plats för att få ro. Nu kan man inte få med riktigt hur fint det var där på riktigt, färger och de böljande landskapet.

8 kommentarer:

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

vackra platser! Var en sväng på Österlen förra sensommaren, och tänker återvända!

Suss o Kai sa...

Den ofrivilliga Bloggaern: Mmmm otroligt vacker i Österlen :) dit kommer jag oxå att åka tillbaka till. Kommer fler inlägg därifrån Kram Suss

sylvi sa...

Tervetuloa kotiin!
Hienon näköistä.
Laitathan enemmän kuvia.
Kram♥

Sarah sa...

fridfullt.
Kram

Lisa sa...

Österlen tycker jag om! Vill oxå gärna åka dit fler gånger, men det blir visst aldrig av. Man är knasig ibland det är inte så långt...
Jag ser fram emot fler rapporter från er resa!
Kram från en regnig skog = /

Rosor och Pioner sa...

Österlen är en plats man gärna återvänder till och har gjort det, alltid lika vackert.
Ha det gott
Kram Susanne

Mia sa...

Vad trevligt då har ni ju inte varit långt härifrån alls!
Konstigt men det man bor nära åker ma inte till...har aldrig varit på den platsen som du satt på men flera gånger vid huset.
kram mia

bokhyllan sa...

Österlen är fint!
Var runt där för två sommrar sedan, tror jag det var.
Mycket att se på, mycket att fota. :)
Kram.