lördag 12 april 2014

Hornborgarsjön!

Förra fredagen var min kusin Sari på besök från Finland. Hon älskar att fotografera fåglar och vad passar då inte bättre än att åka till Hornborgarsjön och titta på trandans. Hon ville naturligtvis åka dit o se soluppgången och vad gör man ej för sin älskade kusin?? jo man går upp kl 04.00 för att sedan vid 05.00 bege sig till Falköping. Nu tar ju hon mycket proffsigare bilder än mig men här får ni några utav mina bilder där ifrån. (kan säga att jag ångrar inte att jag fick gå upp så tidigt för detta var verkligen en underbar upplevelse även för en morgontrött rackare som mig :) tack min kära Sari som gav mej ett minne för livet)  





Hade vi åkt en dag senare hade vi inte fått en så vacker soluppgång :)
Ha en skön lördagskväll och en trevlig söndag.

11 kommentarer:

Sari H sa...

Tack för dig själv <3

Fina fotona du har här!!!

Irma sa...

Susanne oi miten kauniita kuvia olet ottanut,hienot. terveisiä Halit :)

Lena sa...

Åh, vilka vackra bilder!
Ska titta runt lite i din fina blogg.
/ Lena i Hagtorp

Charlotta sa...

Så läckra bilder! Och vilken fin naturupplevelse. Det är nästan så att jag får lust att ställa klockan och gå upp tidigt. Men jag bor ju på andra sidan av Hornborgasjön och här är det solnedgångar som gäller (berget är i vägen för soluppgången). Så jag tar nog sovmorgon i morgon också... ;)

Ha det gott!

Hanneles bokparadis sa...

Underbara bilder!
kram

ulla laiho sa...

Vilka fantastiskt vackra bilder! En himmelsk upplevelse ser det ut att ha varit.

sylvi sa...

Ihania kuvia olet ottanut.
Kurjet ovat komeita lintuja.
Hyvää Palmusunnuntaita.♥

Knatten sa...

Å vad härliga o vackra bilder. /Knatten

ritva sa...

Kyllä on upeat kuvat.Mika kiittää paketista.♥♥

Anki sa...

Ååh så många underbara foton! Såå fint... förstår att du inte ångrar dig - vilken härlig upplevelse!
Kram

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Dette har jeg også vært med på, en gang for lenge siden!
Kom til å tenke på dere siden jeg møtte et par som guidet oss i Rennes. De het Sus og Kaj!
Merkelig med nesten samme navn som dere!
Ha go´påske!