lördag 10 augusti 2013

Öland

Blev en tripp till Öland

13 kommentarer:

Margot sa...

Vackert på Öland! Förra året besökte vi södra udden med Långe Jan, i år blev det ett besök på norra udden med Långe Erik!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Margot

Skaparglädje sa...

Det är fint på Öland.

Laila sa...

Det var mycket länge sedan jag var på Öland, starkaste minnet är att vi hyrde en campingstuga där det rasslade natten igenom av tusentals tvestjärtar! Hoppas du hade det lugnare!
Ha det gott!/Laila

Hanneles bokparadis sa...

Trevligt!

Irma sa...

Oi te olette lomailemassa,hienoa:)

ritva sa...

Hieno paikka.♥

Britt sa...

Trevligt, öland är fint//Britt

Lisa sa...

Jag förstår att ni hade en fantastisk utflykt! På södra udden är det dessutom oftast sol (fast det brukar blåsa som attans). Jag ville åka över en sväng idag men det blev åska så vi stannade hemma :( Man får inte alltid som man vill...

Kram, Lisa

sylvi sa...

Ölandissa käytiin kun olit pieni. Muistatko?
Käytiin Långa Jan ja Trollskogenissa.

Anjas Hill sa...

Öland i mitt hjärta! Ett underbart 'land'. Har ni semester där?Speciellt gillar jag Stora Allvaret + mycket annat. I år har jag inte varit där men nu fick jag otrolig längtan dit.../Anja

Ela sa...

Such a beautiful place
Greetings :)

Meta sa...

Öland är en underbar lite ö. Skulle nog kunna bo dör Du har då lyckats få en vacker bild av fyren mot den otroligt blå himlen.
Undrar bara om du har din fotoutmaning igång nu.
Ha en fin helg
Kram Meta

Laila sa...

Hoppas ni inte försvann där på Alvaret! Saknar dig i blogosfären!
Ha det gott!/Laila