lördag 12 februari 2011

Julklapp!

Idag gjorde jag ett sånt där så kallat impulsköp :) Jag brukar aldrig kunna köpa något till mig själv men idag gjorde jag det :) oj vad jag kände mej nervös efteråt. (kan de va mamma och pappas "fel" att ja är så sparsam? eller är det för att jag är våg och aldrig kan bestämma mej?) Jo som sagt Kai skulle köpa ett skydd till sin mobil och vi kommer ut ur affären med en bärbar dator till mej :) jag har alltså köpt min första egna nya dator :) jag kände nästan mig slös aktig med mina pengar :) men det är så att jag fick pengar av mamma och pappa i julklapp så nu tänkte jag att jag behöver en dator att blogga på :) så nu sitter jag med min nya dator och lägger in ett inlägg :) så här ser den ut i alla fall:

10 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Grattis! Ja, visst är det konstigt att man har så svårt att unna sig något själv.
Lycka till med din nya dator.
Kram!

M/S Design sa...

Vad trevligt! man måste unna sig lite i bland.
Ha en trevlig helg
Mariana

Margot sa...

Grattis, visst är det lite märkligt att vi ofta har så svårt att unna oss själva något:) Jag har bestämt mig oxå för att ganska snart skaffa en bärbar, skulle vara så mysigt att få sitta vid köksbordet med datorn:) Hur stor dator har du köpt? Jag vill ha en så stor som möjligt, tycker att allt blir så pluttigt och smått annars,men tyvärr kostar de större modellerna ganska mycket! Min grodfröken köpte vi för några år sedan hos Åsby Handelsträdgård i Hallstahammar, men den finns nog på andra ställen oxå! Från början hade den en "spiralkjol" men den har ramlat bort;)
Ha en fin söndag!
Kram Margot

Britt sa...

Vad härligt med en egen data den kommer du att få glädje av//Britt

ulla laiho sa...

När man klarat alla "måsten", hunnit en bit i livet, inser man att det är dags att ta hand om sig själv, satsa på att utveckla sina intressen, dator, MC vad du vill. Gasa på! /Vänligen Ulla Laiho

Mia sa...

Håller helt med föregående talare..klart du skulle unna dig en dator så du kan blogga mer så vi andra kan läsa dina trevliga inlägg!
kram

sylvi sa...

Onnea vaan !
Minä olen sanonut sulle monta kertaa että osta itelles niillä rahoilla mitä olet saanut, mutta ett vain ole aina niin tehnyt.

bokhyllan sa...

Skönt med egen data! Kramar till dig.

ritva sa...

Onnea,uudesta tietokoneesta.Hyvää Ystävän päivää,teille kaikille:)

Anonym sa...

Känner igen mig, har också svårt att köpa saker till mig själv, iaf kapitalvaror och kläder - pysselsaker och växter är lättare av någon anledning... Men det är klart att du ska ha en dator så du kan blogga lättare! Det är roligare att skriva när tekniken är med.

Tack för din kommentar hos mig!