måndag 25 april 2011

Påskmiddag igen :) Mmmm!

Vilken skön påskhelg vi har haft :) och vad mycket god mat man har fått äta.

Här ovan står från vänster Rebecka (min äldsta), Sulo (min pappa), Sylvi (min mamma) Katrin (min yngsta), Lillis (ni ser nog vem det är), Jag själv och så har vi Kai.

Till kaffet blev det äggbakelse :) Mmmmm jätte gott.

Här är lite blommor i mammas och pappas trädgård. det fanns naturligt vis fler men valde dessa 2 :) en balkansippa (tror jag) och här under en backsippa.

6 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Visst har helgen varit underbar. Tänk att det kunde bli så fint väder.
Den där bakelsen ser för god ut, skulle gärna tagit ett smakprov. Och fina blommor har slagit ut.
Kram!

Rosor och Pioner sa...

Ja, påskhelgen har bjudit på ljuvligt väder och trevligt har det varit. Blommorna slår ut i raskt takt nu i det fina vädret. Skulle inte ha något emot den där goda bakelsen till kvällskaffet nu.
Ha en fin vecka
Kram Susanne

eila sa...

Ihana keväinen päivä.
Saa nauttia auringosta ja hyvästä ruuasta perheen kanssa.
Täällä Suomessa on myös lämmintä, mutta meillä on vielä lunta täällä.
Hyvää alkanutta viikkoa sinulle ja koko perheelle.
Halaukset. <3

sylvi sa...

Kiitos käynnistä.
Hyvät kuvat olet ottanut.
Hyvää työviikkoa teille!
Kram♥

Emelie sa...

så härligt :) jättefin backsippa!
Önskar dej en fortsatt fin vecka :)

Mia sa...

Jättesöta blommor! Visst är det härligt med familjeträffar med flera generationer. Och vilket väder vi har varit bortskämda med i påsk!
kram