lördag 17 juli 2010

Semestern är slut :(

Nu är min semester slut, Kai har 1 vecka till (jag har oxå det men inte förrän om 3 veckor) men men de bilder ni ser nu är vad jag har tittat upp i när jag suttit och läst i min bok nu under semestern:) kan man ha det skönare??? tror inte det. Har suttit och njutit av en bra bok och ett underbart väder. Haft mitt äppleträd som tak och sol skydd. Boken jag läst ur heter Kryptan och författaren heter Kate Mosse. En spännande bok som hoppar från 1800 talets slut till nutid. ännu har jag inte hunnit till slutet men över halva boken så tycker jag den får en 8 av 10 :) men smaken är ju olika :)



5 kommentarer:

sylvi sa...

Hyvää työviikoa sinulle. Halit.

Hanneles bokparadis sa...

men kvällarna är långa

sven p sa...

min börjar imorgon kl 07.00

Susanne sa...

Mamsen :) Ska bli skönt att träffa jobbarkompisarna

Hannele: Ja De kommer vara många sköna kvällar ut innan hösten tar över :) Men då är det skönt att sitta inne o läsa :)

Sven: hoppas du får lika gott väder som vi haft.

sven p sa...

knappast jag har ju semester å då blir det alltid sketväder