onsdag 28 juli 2010

Härliga veckor på jobbet :)

De har varit 2 jätte bra veckor på jobbet :) vi har haft väldigt kul (man vi har haft mycket jobb med att ordna så att allt klaffar ) Ni som inte vet vad jag jobbar med så är det ett dagcenter för förståndshandikappade. Ett jobb jag tycker är jätteroligt. Visst är det både fysiskt och psykiskt tungt men de vägs upp av de som är roligt som nu tex har vi gjort en utflykt varje dag. Här är en bild på utsikten vi hade idag:) där jag står och tar bilden ligger en grillplats som vi brukar gå till och fika vid och ibland har vi till och med ätit lunch här. (grillat korv)

Detta är en väldigt rofylld och skön plats. vi har sett både Älg och rådjur här på mossen.
Så visst har jag ett skönt jobb :)

2 kommentarer:

sylvi sa...

Missä tämä suo on?
Hienon näköistä.
ihanaa työviikkoa sulle. KRAM,♥

Suss o Kai sa...

Denna här mossen ligger längs med gamlajärnvägen om man går från mitt jobb och sen mot Gånghester. Det är där den grillplatsen ligger som jag var med och fixade så vi fick den handikappsanpassad :)