tisdag 13 juli 2010

ett helt varv :)

Idag körde jag ett helt varv runt i trädgården utan att sätta ner fötterna en enda gång, inte ens när jag rundade Paradisbusken :) JIPPI :) .För er som inte vet så är ju trädgården inte så jätte stor så det blir mycket att svänga och de är i svängarna som jag tagit ner fötterna som stöd. igår kväll höll jag på att ge upp min körning :( kändes som om jag aldrig skulle kunna klara av att köra riktigt. Men idag när Kai sa att det inte gör något om man inte lyckas med en gång så kändes det som att "vad gör det om jag gör lite fel här i trädgården?" de gjorde att jag inte var rädd att misslyckas och jag tror det var det som gjorde att jag lyckades :) just det lilla att jag får göra fel i början för att lära mej :) Tänk vad ord kan göra att man vågar :) Tack Kai för den hjälpen :)

1 kommentar:

sylvi sa...

Hyvä. kyllä se siitä.