onsdag 21 juli 2010

Halva veckan redan gjord!

Jaha då har man redan jobbat en halv vecka:) dagarna på jobbet har bara rusat iväg. Det är ju skönt. Vi har haft jätte kul på jobbet, Fotat och varit på utflykter mm. Jag har fått lära mej en del om hur man ska tänka när man tar kort för att få dem bra :) Har ju bara tagit kort på människor utan att tänka på bakgrunden, men vill man få till det så finns det mycket att tänka på. och sen har vi (min jobbar kompis, jag har suttit och försökt hjälpa till) jobbat en del med att redigera bilderna på jobbet och gjort olika Collage, det är kul. Så jag har fått lära mig av henne hur man ska tänka och gå tillväga.

Efter jobbet kom Kai och Alex och hämtade mej, vi skulle köra hem Alex till Limmared. När vi ändå körde dit ut så svängde vi in till Sexdrega så att jag kunde lämna Rikards iphone där till honom, han är ju hos pappa nu i någon vecka. När vi lämnat av Alex i Limmared tog vi vägen till Gällstad och där ifrån till Ulricehamn (där gjorde vi ett stop och köpte lite dricka till oss) De kom världens regnskur när vi var vid affären i Ulricehamn så vi fick vänta tills den var över sen åkte vi till Timmele och in där mot Älmestad, det var blött på vägen så det skvätte så jag var alldeles genomblöt, sen åkte vi till Od (igen:) ) och sen hem. Denna resa blev ca 12 mil (ni kanske förstod att jag övningskörde :) vad annars.

2 kommentarer:

sylvi sa...

No kyllä ajoitkin. Tiet ovat märät että ota varovasti.
Olisi pitänyt minukin tulla töihisi opettelemaan kuvausta.
Halit.♥

Suss o Kai sa...

Hej sylvi (mamsen)!
vi har ett bildredigeringsprogram som heter picasa på jobbet :) ett roligt program. Har du något bildredigeringsprogram i din dator?