fredag 2 september 2011

Ni som undrade om mitt förra inlägg!

Det var endel som undrade om bilden jag tagit i förra inlägget som hade temat "inomhus" i ordlös onsdag. Jag valde ett foto från den gamla kyrkan i Hyssna. Det var stängt så vi kom inte in i kyrkan men tog bilderna in genom rutan så att jag kunde se hur det såg ut inne i kyrkan. (nådde inte upp för att kunna kika in, men med kamerans hjälp kunde jag sträcka mig så att jag kunde fota och se hur de såg ut)

Här under en annan bild från ett annat fönster av kyrkan.

Sen har jag några bilder från utsidan av kyrkan.






Ha en skön början på helgen.

4 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Så vackert och gammalt det var där inne, den kyrkan skulle jag inte ha något emot att besöka.
Ha en fin dag
Kram Susanne

Britt sa...

Fint med kyrkor. Nästa fredag skall jag på meditation i kyrkan. Ska bli intressant att se vad det innebär//Britt

Lisa sa...

Tänk att det finns de som tycker att kyrkogårdar är hemska. Jag tycker de är vackra platser, så rofyllda och fulla av historia... Kyrkor besöker jag också gärna, även om jag inte är religiös. Jag älskar stora katedraler! En dröm är att få besöka Sixtinska kapellet i Rom...
Lördagskram från Lisa

Ps!
Coolt att Kai lyssnar på Sabaton ;-)

sylvi sa...

Muistan, minullakin on muutama kuva sieltä.
Hyvin onnisuit ottamaan sisältä.
Halaukset sinne!