fredag 20 maj 2011

Iphone en hjälp till bloggen!

Det lyser från trädgårdens gula blommor :)

Allt växer och gror, nu får man klippa gräset och rensa i rabatterna :) visst är det skönt att kunna få lite annat än snö att sätta händerna i.

Här om dagen förlängde jag mitt mobilabonnemang och jag skulle då få välja en ny mobil. Ja vad väljer man? Det finns ju en uppsjö av olika mobiler, så jag började att fundera och fundera. Vad ska jag ha mobilen till? Jo ringa och smsa är ju bra att kunna göra med den. Sen skulle det ju vara roligt om den har en bra kamera och då var det IPhone de rekommenderade just för att de tar bra bilder.


Så det blev en IPhone 4 :) och fotona i detta inlägg har jag ju naturligtvis tagit med den.

Ha nu en skön fredag!

6 kommentarer:

ritva sa...

Kauniit keltaiset kukat,nyt saa kitkeä,ja ajaa nurmikkoa kivaa touhua pihalla,hyvää perjantai iltaa teillekin:)

sylvi sa...

Keltatyräkkiä ( Törel) meillä ei olekaan.
Kovasti on pihahommia sinullakin.
Tuota iPhonetta meillä ei myöskään ole.
Halit sinne.

Anjas Hill sa...

Moi, moi!
Hienot kuvat hienolla IPhonella:)!/Anja

Hannele på Hisingen sa...

fantastiskt med teknik
kram

Anette sa...

Gör ett nytt försök med kommentar. Det blev nåt fel sist.......Jo, det är jättebra med en bra kamera i mobilen! Jag fick en av tomten (eller om det var av maken....). Trevlig helg!/Anette

Sarah sa...

smidig telefon, nu kan du åka på mc-semester och sköta fotandet och bloggandet med din telefon. Ha det gott