lördag 26 januari 2013

Söndagsfoto - Favoritfärg

Denna veckan vill jag se era favoritfärger :) 
Min favoritfärg är Blå och har alltid varit det :) Konstigt nog har jag inte så många blå blommor i trädgården men det ska jag ändra på. Här kommer mina bilder och de får tala för blått :)



Nu väntar jag med spänning på att ni visar upp er färg eller ni kanske har flera olika färger ni gillar så då får ni visa upp dem.

Nästa vecka blir lite klurigt men tror nog ni kan fixa det för då vill jag att ni ska tolka ordet "Vila"


17 kommentarer:

Meta sa...

blått är fint i trädgården.
Det finns hos mig med även om jag föredrar.....
Du får se i morgon.
Ha en fin söndag
Kram Meta

Hanneles bokparadis sa...

Bedårande!

Anki sa...

Älskar det tacksamma ormögat... tänk vilken överlevare det är... och riddarsporren - så ståtlig... och den lilla pensén...
Fina bilder i samma färg som mina :)
Kram

sylvi sa...

Kauniita sinisiä kukkia.
Hyvin kukki sinun ritarinkannus viimekesänä.
Taivas on myös kaunis.

Hyvää pyhää. Halit ♥ ♥

ritva sa...

Kauniin sinisiä kukkia ♥

Anjas Hill sa...

Ja! Ingen vettig männ'ska kan försmå blått! Denna himmelens och drömmarnas egen färg! /Anja

Cika sa...

Vackra blommor i lysande blått du fångat på bild!
/Cika

Laila sa...

Har ganska många blåblommande växter hos mig, en favorit är en Phlox som heter 'Blue Paradise' och en annan är en näva, 'Rozanne', båda rekommenderas varmt!
Ha det gott!/Laila

Charlotta sa...

Blått finns ju i så oändligt många vackra nyanser, men i trädgården ser man oftast den som drar lite åt violett, som vårens första blåsippor eller dina härliga riddarsporrar.

Irma sa...

On tosi kauniita sinisiä kukkia:)

Mia sa...

Blått är en vacker färg, massa fina blommor. Jag kunde också kanske valt foton från trädgården men kände mig lite lat.. Sommarbilder gör mig väldig, speciellt så här års, men jag klarade inte välja.
Ha en fin söndagskväll :)

AnnA sa...

Hej Suss!
Ja, det blev färgen blå för mig med.
Underbar färg i bluesens tecken.
Ha det gott!
hälsn
AnnA

Luna Ek sa...

Fina bilder du visar. Blått liksom vattnet är nödvändigt och rofyllt. Jag skriver om en uppkäftig kontrast dock. En som man inte kan ha i så stora mängder.
Kram Luna

Gunilla sa...

Men nu missade jag din fotoutmaning.
Jag älskar också blått.

Fina bilder.

Ha det gott

Luna Ek sa...

Ursäkta, blev visst fel, men nu så / Luna

Luna Ek sa...

Ursäkta, blev visst fel, men nu så / Luna

Firas sa...

Cool flowers!

Check out my favorite color@
http://firaszphotography.wordpress.com/2013/02/02/the-indian-fabric/

Cheers : )