lördag 24 december 2011

God jul! "Blomming Friday"

Vill önska er alla läsare en riktigt skön jul. Flera bidrag hittar ni hos Katarina



Vi åkte till mina föräldrar över dagen och fick först god grötfrukost och sen delade vi ut julklappar innan alla barnen for vidare. Jag och Kai blev kvar och badade bastu (så skönt de är att basta) efter det tittade vi på Kalle Ankas Jul efter det fick vi en god jul middag :) en helt underbar jul alltså (Tack Mamma och Pappa)


Kai fick även njuta av att vi tog Amazonen och att jag ville åka ut till Dalsjöfors med den :)



Ha en fortsatt skön helg Kram Suss och Kai!

18 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Låter som en härlig julafton. Önskar dig en fortsatt skön julhelg.
Kram!

sylvi sa...

Kiitos ihanasta yhdessäolosta, ja kiitos myös lahjoista.
Hyvää joulun jatkoa.!♥

Sarah sa...

Hoppas ni får en fortsatt skön helg.
kram

IreneL sa...

Jag önskar dig en god fortsättning på julen!

Lisa sa...

Massor av julkramar till dig, kära vän! <3

Rosor och Pioner sa...

En trevlig fortsättning på julhelgen önskar jag Er alla.

Kram Susanne

ritva sa...

Oikein hyvää joulunaikaa teille.Halit<3

Margot sa...

Önskar er en fin fortsättning på julhelgen!
Kram Margot

Mia sa...

Vad härligt med bastu...önskar Er en fortsatt skön julhelg!
kram

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Önskar dig en fortsatt trevlig julhelg.
kram

Livet på Andra Sidan sa...

Vilken underbar julafton! Hoppas ni får en lika fin fortsättning, önskar Lotta ♥ :)

Gunilla sa...

Så härligt med bastubad. Man blir som ny.

God Jul till dig också. I efterskott :o))

Kram
Gunilla

ulla laiho sa...

Visst är det skönt med bastu. Konstigt nog brukar jag få basta ensam, trots att min man är från Finland.

Julafton hade vi knytkalas hos min dotter med god och spännande mat och julklappar till barnen.

En God Jul till dig och din familj!

Lena/isklockan sa...

Önskar dig en bra fortsättning på julen.
Kram

Helen sa...

Önskar dig och de dina en härlig fortsättning på julhelgen!

Katarina sa...

God fortsättning Suss!

Mia sa...

God fortsättning Suss, hoppas att resten av julen har varit lika mysig :)

nattugglan sa...

God fortsättning på julen o ETT GOTT NYTT ÅR!!! till dej o de dina.