söndag 2 oktober 2011

Lördag i Kais ära.

Idag var Kais barn här för att fira honom :) tror att den bästa present var att Alex var här. Han har ju blivit en stor grabb och inte längre någon liten pojke.

Boffe var oxå här med sin tjej.

Josse med sin Tobias. Nova ville oxå va med på bild:)



Vi satt ute och njöt av de fina vädret och grillen var i gång.


Utav Alex fick Kai ett fint kort på Alex själv som är magnetiskt så den kan man ha på kylskåpet. sen fick han tärningar som han kan sätta i sin nya bil :) (ny för Kai men en gammal veteran i bilvärlden ;) nämligen en Amazon från -66 ) De kommer bli snygga i den och jag tror nog allt att Kai blev väldigt glad över den presenten.


Utav Boffe och Patricia fick han en avvänjnings cigg :) hoppas att den kan hjälpa Kai att sluta röka.


Josse och Tobias hade köpt en snygg tröja och snygga kallingar :) Det är alltid bra för Kai är inte den som går o köper nya kläder hela tiden.


Choklad fick han ju oxå :)


Ha nu en riktigt skön Söndag alla bloggläsare Kram Suss

10 kommentarer:

Laila sa...

Grattis i efterhand till Kai!
Ha det gott!/Laila

ritva sa...

ONNEA,on ihan Kain näköinen poika,söpö hauveli Halit<3

Anjas Hill sa...

Så otroligt underbart det är att kunna sitta ute och grilla i oktober! Det händer inte varje år om man bortser att det ibland infaller en varm dag den 7.10 på Birgitta - och Brittdagen, den sk Brittsommardagen.
Grattis till Kai!/Anja

ulla laiho sa...

Så roligt det är när barnen kommer på kalas. Min mans äldsta barnbarn var på besök idag och vi diskuterade åldrar - han fyller 30 år nästa år, hans syster 25 och min dotter 40 - oj, vad tiden går fort!

Det är fantastiskt att det fortfarande är så varmt att man kan sitta ute och äta - gratulerar Kai så mycket på hans dag!

Charlotta sa...

Vilken skön födelsedag ni fick. Det har verkligen varit en underbar helg - i alla fall här hos oss.

Och såna där biltärningar är mycket användbara. Jag har ett par som jag använder som "radband" när jag är ute och övningskör med dottern - håller mina kommentarer i styr så jag inte klagar i onödan. ;) :D

sylvi sa...

Kovasti on alexi kaikuistunut.
Hyvät kuvat ja varmasti hauskat synttärit!
Halit!♥

eila sa...

Paljon onnea Kaille.

Kivoja lahjoja hän on saanut.

Terveiset ja EN STOR KRAM till dig, min kusin.

Britt sa...

Måste vara kul att få ha barnen hos sig när man firar//Britt

Lisa sa...

Låter som ett bra födelsedagskalas! Både nyttiga, roliga, smaskiga och jobbiga (tänker på rökavvänjningen) presenter. Att dessutom grilla är pricken över I!
Kramar från Lisa

Anette sa...

Vilket toppenväder för kalas. Jag var på kalas i lördags och vi satt ute ändå till solnedgången. Men nu är det nog slut med det. Här öser regnet ned och det blåser. Men en trevlig liten koltrast sitter i rosen utanför fönstret och sjunger för mig. Alltid något. Kram Anette