lördag 23 februari 2013

Söndagsfoto - Fokus

Dagens ord är ju Fokus! 
Här har jag hamnat i fokus för Marianne och hon hamnade i fokus för mej :) Vi var nämligen på fotokurs och då provade vi på olika inställningar :)
 Det fanns även vindruvor på bordet så det hamnade i fokus för oss alla
 även dessa otroligt läskande dumlekolorna hamnade i fokus (de blev nog många som hamnade i munnen oxå)
 detta trädet kunde jag inte låta bli att fota idag :) de hamnade i mitt fokus
 Hjärtat måste man alltid ha i fokus
 Här är en bra bild på Kais pappa och Kais dotter, De har har verkligen fokus på varandra , de är ju inte så ofta de träffas :)
Nu ska de bli kul att se vad ni har i fokus. Lycka till!

Och nu är det dax för mej att utse nästa veckas ord och det blir "Stad"


9 kommentarer:

Lisa sa...

Vilken fin bild på Kais pappa och dotter! Inte bara fokus utan känslor!
Kust nu har jag fokus på ostkrokar. Ska ju inte äta dem pga allergi, men ibland får man "offra" sig. Himmelskt gott!

Kramen, Lisa

ulla laiho sa...

Så många fina fokusbilder du visar! Vad roligt att du startat denna fotoutmaning.

Anki sa...

Kul tema... när man väl kom igång :) Fina bilder på vad du hade i fokus och jag instämmer med Lisa - bilden med Kais dotter och pappa är verkligen fin!
Kram

Laila sa...

Trevligt med fotokurs! Gillar ditt tema men själv har jag fullt fokus på bokföring och bokslut just nu. Kanske hinner jag delta i nästa veckas tema...
Ha det gott!/Laila

Cika sa...

Fina bilder i fokus! Vackert hjärta : )
/Cika

Anjas Hill sa...

Hejsan Suss! Visst måste det vara härligt att få gå en fotokurs. Det skulle jag behöva göra själv. Ska bli kul att följa din utveckling!/Anja

Mia sa...

Så många fina tolkningar av fokus, nu fick jag lust på Dumle :)

Charlotta sa...

Fokus, ett tema öppet för oändliga tolkningar. :)

Ranten sa...

Og da skulle det ikke være noen tvil om hva jeg har hatt i fokus :) Fluer.. Og selvfølgelig andre ting i hagen :)Førstegang jeg legger meg med her :)