onsdag 15 augusti 2012

De blommar :)

Äntligen blommar min andra blomma som jag köpte förra året när vi var på mc-tur och hamnade mitt i en trädgårdsmarknad. (Vem kan gå där utan att köpa något?) den sista av dem har börjat få fina knoppar så den kommer snart att blomma. Här om dagen fick jag in lite rosor från trädgården för att pigga upp mej. Är sjukskriven denna veckan ut sen hoppas jag verkligen att jag kan börja jobba igen, har haft en svår o seg halsfluss men nu äntligen fick jag en medicin som har börjat hjälpa o jag tål den :) ha en bra dag kram på er

15 kommentarer:

Anette sa...

En färgglad blomma gör en så glad.
Krya på dig!
/Anette

ulla laiho sa...

Härligt eldiga färger, som piggar upp. Det behövs för det tar på krafterna att vara sjuk. Hoppas du blir bra med den medicin du fått.

sylvi sa...

Kauniisti kukkii sinun , uusi kukkasi. En nyt juuri muista mikä sen nimi on.
Ihania ruusuja teillä.
Kiva kun voit jo paremmin, Halit! ♥

Cika sa...

Så färgglatt och vackert!
Krya på dig!!
/cika

ritva sa...

Kauniita kukkasia,hyvä kun voit jo paremmin,suuret Halit:))

Anjas Hill sa...

Vilken ljuvlig rosbukett!Just den sorten skulle jag vilja ha som krukros.
Krya på dig!
Här har du en till som varit sjuk sedan veckan efter midsommar i hosta och ...'you name it'

/Anja

Lena/isklockan sa...

Vilken härlig färg på blomman på den övre bilden. Tråkigt att vara sjuk...krya på dig.

Kram

Irma sa...

Kauniita kukkasia sinulla.Tuo uusi kukka on kauniin värinen.Toivotan että paranisit pian Halit Susanne

Skaparglädje sa...

Blommor blir man pigg av...fina rosor du har.

Laila sa...

Halsfluss är inte roligt! Krya på dig och njut av blommorna!

bokhyllan sa...

Skönt att du mår lite bättre. Halsfluss kan vara segt... bläää!
Krya på dig.

Kram

Britt sa...

Vilken härlig färg//Britt

Charlotta sa...

Ett tag sen jag var inne och kikade hos dig. Hoppas din halsfluss är borta och att du är frisk och kan njuta av sensommaren nu. :)

Sophie sa...

fin blogg du har ! bara synd att man ikke kan kommentera din dotters blogg. såg ett inlägg hon skrev, kan du inte be henne lägga upp någon bild på då hon hade ljust hår som hon hade innan och en bild på hur hon vill ha det ?:)kram

nattugglan sa...

Krya på dej,, är du sjuk ännu eller?? Vad fin blomman är.. men nu har nog hösten kommit o de flesta blommor är överblomamde för denna sommar.. får vänta tills nästa.Jag väntar på lökarna jag sände efter.. som aldrig tycks komma..ha det bra!