måndag 15 november 2010

Igår var det Farsdag!

Vi var hos min pappa och där blev vi bjudna på god mat och efterätt och till kaffet blev det mammas goda tårta :) kan de bli mycket bättre.

Men vi var ju där för att fira pappa på farsdag och då vill man ju ge honom något:) Har från det att jag var liten alltid hört att "köp inget utan gör något själv istället".
Vet inte om den regeln gäller ännu, men jag klev ut i skogen med min yngsta dotter och plockade mossa, sen knåpade jag ihop ett dörrhjärta som jag gav pappa. Hoppas att han tyckte om det. Jo jag föll för frestelsen och köpte ett bukett med rosor :) Vi hade en trevlig söndags eftermiddag.

4 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Visst är det roligare att ge bort något man gjort själv om tiden bara räcker till. Hjärtat är jättefint och tårtan ser god ut.
Kram !

sylvi sa...

Kiitos sanoo pappa, vaikka mamma kirjoittaa.
Hyvän lahjan teit.
Mammallakin oli hauskaa seuraa kun kävitte.
Halit!

Unknown sa...

Det var ett jättefint hjärta! Jag är säker på att han blev glad:)
Ha det gott,
Charlotta

ritva sa...

Ihanan kaunis sydän granssi.