onsdag 23 maj 2012

Hur ska jag göra?

Igår fick jag en tidig morsdagspresent utav min Rikard :) Han har gjort den ros själv och sånt gillar jag. Han går plåt o svets programmet. Nu är frågan, ska man låta den bli härligt rostig eller ska man måla den? Vad tycker ni?
Här om dagen trodde väl grannarna att jag har blivit alldeles galen :) nog med att jag har hängt upp mycket i äppelträdet, men kläder!?!? :) Josse hade tvättat och vi har tagit bort torkställningen (hoppas jag snart kan få upp den igen) så hon hängde det i trädet :)
 Sen kunde jag inte låta bli att slänga med denna bilden, den är så fin i blom :) ja nu var inte bilden den bästa. oh vad jag gillar denna blomma och de är många knoppar på denna lilla plantan.

Ha en bra dag!

18 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Vilken jätte fin ros du fått.....jag gillar rostigt så jag vet ju hur jag skulle haft den. Vad gulligt gjort...

Ha en bra dag. Kram

sylvi sa...

Ihanan ruusun sait.
Hienon näköistä kun leningit roikkuu puussa.
Oi sinun Gentiana ( kevät karkero) kukkii, meillä ei vieä kuki, kaunia. Halit

ritva sa...

Ihania kuvi:)))

Charlotta sa...

Är den blå blomman en gentiana? Väldigt läcker blå färg!
Rosen skulle jag låtit bli rostig. Din skickliga man kan säkert göra en ny om den skulle falla isär till slut. Men å andra sidan, en klarblå ros i rabatten... skulle vara häftigt också. ;)

Skaparglädje sa...

Rosen är jättefin....jag skulle låta den bli rostig, det tycker jag är jättefint.

Cika sa...

Vackra stilleben : )
/Cika

Mia sa...

Jag hade låtit den rosta, helt klart så kan den bli fin som rostig!!
den blå gentianian är jättefin, min har snart blommat ut.
kram

Lisa sa...

Även jag röstar för rost! Jag tror den mister sin skönhet om du målar den.
Alltså, klänningarna är skitsnygga och de passar perfekt i trädet. Jag fick just en gaeln idé om att hänga en klänning i ett träd. Det är ju ett konstverk! Lämna genast kvar åtminstone en (fast då blir väl dotter elak, fniss).
Kråkan tackar för de fina orden ;-)

Kramis, Lisa

Sarah sa...

Måla inte!
kram

Mona sa...

Jag gillar också rost, så jag skulle inte heller måla den fina rosen. Härligt att få presenter som nån gjort själv.
Kramar, Mona

Mina fotostunder sa...

Så fin present! Rost gillar jag!
Så vackert med vita klänningar i äppelträdet!
Kram!

Rosor och Pioner sa...

Tycker att klänningarna görs sig bra i trädet och rosen den fina blir nog lika fin rostig som målad ...en smaksak.

Kram Susanne

Gunilla sa...

Jag gillar rost så jag skulle absolut låta den bli rostig.

Gentianan är så läcker i sin blommning

Ha en riktigt fin helg
Gunilla

ulla laiho sa...

En sådan vacker ros skulle jag vilja ha kvar så länge som möjligt - skulle alltså måla den.

Den blå blomman (gentiana) är otroligt vacker - om man klickar på bilden så den blir större, ser man hur fin den är inuti också.

Trevlig helg!

Irma sa...

Sinulla on kaunis kevätkatkero on

niin kauniin sininen jakaikki kukat ovat kauniita

M/S Design sa...

Fin ros! rostig ska den vara.
Mariana

nevva sa...

Sååå fin ros! blir inte lite avis! Hälsa Rikard!

Anonym sa...

.... Så fin ros <3 Jag gillar rostigt:))/ Berit