lördag 9 februari 2013

Söndagsfoto - Utanför

Dagens ord är "Utanför"
Utanför mitt fönster har jag mitt fågelbord, tycker om att titta på alla fåglar som kommer dit för att äta :) fyller ofta på det så att mina små vänner får sin dagliga mat så här vintertid då det är svårt att finna mat någon annanstans.

 När jag var vid affären i eftermiddags så såg jag dessa fåglar sitta uppe i en björk, de såg lite lustigt ut och eftersom det var 3 som lyfte och flög iväg tyckte jag det passade bra till dagens ord Utanför :)
Nu lämnar jag över ordet till er :) lycka till.


Nästa veckas ord blir "Stadig"


11 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Full vinter hos dig också ser jag.
Kram!

Anjas Hill sa...

Hejsan Suss!
Så trevligt att kunna se fågelrestaurangen inifrån:)!Nu får man ju mata mycket så att de orkar stå emot kylan./Anja

sylvi sa...

Hienosti olet tulkannut ulkopuolella.
Hyvää Laskiaista. Halaukset. ♥ ♥

Anki sa...

Visst är det mysigt att kunna sitta vid fönstret och titta på fåglarna :)
Ha det gott!
Kram

Meta sa...

Vilken tur att ni kan mata fåglarna så mycket snö som ni har då är det inte lätt att hitta mat för de små.
Ha en fin söndag
Kram meta

Cika sa...

Vinter här också ännu..snöade massor i natt! Trevligt med småfåglar inpå knuten : )
/Cika

ritva sa...

Kauniita kuvia ♥

Irma sa...

Susanne, kauniita kuvia ulkopuolelta
Terveisiä ja halit:)

Mia sa...

Hjälp! jag har glömt att det är söndag, nu är det för sent att ta bilder utanför.. Utanför hos dig ser det trevligt vintrigt ut och fåglarna trivs bra på restaurangen :)

Britt sa...

Kul att kunna sitta inne och titta på fåglarna//Britt

Puumuli sa...

Jag kikade in för att önska dig en trevlig alla hjärtans dag!

Kram
Sari från Puumuli