lördag 5 januari 2013

Rosor

Här om dagen fick jag 10 vackra rosor av Kai :) vi hade 5 årig förlovningsdag på nyårsdagen :) tänk vad tiden går fort :)
Var ute och kollade in trädgården och har så mycket jag måste göra här i vår och sommar. Finns så många tomrum som jag vill fylla ut :) Kai vill helst ha öppna ytor, vi får se hur det går med det :) sakta men säkert har jag börjat fylla ut rabatter här och där :) Finns det någon av er bloggvänner som har en bra sida på nätet där man kan hitta något bra program att rita upp sin trädgård på? så man lättare kan planera buskar, rabatter, träd mm tar gärna emot tips.

Glöm inte att vi imorgon kör igång Söndagsfoto då är det ordet Trä som ska tolkas (ni kan lägga in bidragen när helst under kommande vecka inget tvång att göra det imorgon)

Ha nu en skön lördag!

7 kommentarer:

Laila sa...

Hej Suss! Letar också efter en sådan sida! Du får gärna hojta till ifall du får något bra tips!
Har ni igen snö kvar! Då förstår jag att det börjar bli lockande att planera!
Ha det gott!/Laila

ritva sa...

Oikein paljon ONNEA,kauniit suusut ♥♥

Charlotta sa...

Googla "free garden planning" - det verkar finnas en del gratisprogram. I alla fall demoversioner. Jag har aldrig testat något, men nu blev jag lite nyfiken på om det inte vore något för mig också. :)

Meta sa...

Vet inte så mycket om det utan jag har gjort min för hand och det är onekligen bra att göra en skiss över vad man vill ha. sen stämmer det inte ändå i slutet, inte hos oss i alla fall.Jag fick lära mig att tänka utifrån mot mitten, det var en bra tanke. vi ses i morgon.
Kram meta

sylvi sa...

Paljon onnea ja siunausta myös jatkossakin yhteiselle taipaleellenne.
Kyllä aika vierähtää pian. ♥ ♥

Veronica sa...

Jag har ingen aning men skulle gärna vilja veta jag med vart man hittar en sån!

Ha det gott!

Veronica

Irma sa...

Paljon onnea Susanne ja Kai
kaunis ruusu :)