söndag 30 december 2012

Målning på gång :)

Idag när Reily var här så fick hon prova på lite fingerfärg :) Kan hon vara en kommande konstnär tro???





 Hon verkar rätt nöjd i alla fall :) ända tills hon åt lite och det inte smakade så som hon hade trott :)
 Vi provade min rök som jag fått av sonen i julklapp :) han har byggt den själv på skolan :) det gick att röka fisken och den smakade helt ok :)
Kai satte in min nya bilstereo i min bil idag :) den gamle hade gått sönder så jag fick denna i julklapp av Kai :)

Och ni som undrar om det blir någon Söndagsfoto :) jo jag kör igång söndagen den 6 januari och då tänker jag att vi ska tolka ordet "TRÄ" :) 

Ha en fortsatt skön söndagskväll.

7 kommentarer:

ritva sa...

Oi kun on ihana taiteilia.Hyvää Uutta vuotta 2013.Halit ♥♥

Skaparglädje sa...

Gott Nytt År!

Charlotta sa...

Det ska börjas i tid. :) Får lust att stoppa händerna i färgburken själv ju. :P

Gott nytt år!

sylvi sa...

Ihanat kuvat.
Varmasti Reilyllä oli hauskaa.
Sulla on taitava poika ja kiltti mies.

Kiva alottaa puusta, niin ei maistu puulle. hih,
Halit ♥ ♥

Irma sa...

Reilylystä onkin tulossa taiteilia
Ihana pikku tyttö.Kivoja kuvia sinulla
uusi kamera on hyvää, tulee hyviä kuvia Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille Halit

Berit sa...

Jag vill önska dig en underbart nytt år med många glädjeämnen!!

Helens trädgård sa...

Vilken liten söt konstnär som skapar med färg :=)

Önskar dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt år!