söndag 11 november 2012

Söndagsfoto!

Hej på er alla där ute :) Dagens ord att tolka är "Hopp" du får ta så många kort/tolkningar du vill, men det räcker med ett. Om du vill förklara dej eller ej är upp till dej. Tolkningen av detta ord är helt fritt, finns inget är rätt eller fel. Länka ditt inlägg på Mister Linky och glöm ej att länka från din blogg hit. Lycka till!

Jag har valt denna bild av min kompis som tar ett "hopp" ner för en liten slänt så hon kan fota ett vattenfall från en spännande vinkel.


Och så tog jag även denna bild som jag tog när jag var nedanför fallet där man ser hur vattnet tar ett "hopp" ut för kanten.


Nu är de upp till er att tolka på ert vis :) ska bli spännande att se. Nästa söndag är det ordet "sliten" som ska tolkas.





15 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Vilket spännande hopp, såg lite farligt ut.
Ha en fortsatt fin söndag
kram

Mia sa...

Hopp ja, det kan ju tolkas på många sätt. Ett sånt stort hopp törs nog inte jag. Men, jag gjorde ett försök, och kanske är det hopp för mig också en dag..

Monica sa...

Hua då, ser farligt ut för din väninna! Allt för en bra bild... :)
Tjingeling

Charlotta sa...

Jag hoppas du och din kompis inte utsätter er för fara när ni letar motiv bara. Att hoppa ut över kanten där ser ganska vågat ut.

Ha en fortsatt skön söndagskväll!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Usch det kittlar till i fötterna när man kollar på den bilden, det hade jag aldrig vågat göra :P

sylvi sa...

Tähän voikin sanoa että toivon ettei tipu alas putoukseen. Muistan kun oltiin siellä ja pappa meni siihen reunalle niin sydän hyppäsi.,
halit!

AnnA sa...

Hm...Nog gör man många tossigheter för att hitta sina bilder...Jag föll ner i en grop...Kameran klarade sig och jag blev lite öm där bak.
Ha det gott i veckan!
hälsn
AnnA

ritva sa...

Huh,huh, toivottavasti ei putoa.Halit ♥♥

Britt sa...

Kul idé. Det är svårt att få till inläggen nu så söndagsutmaningen är bra//Britt

Lisa sa...

Helt klart inget för höjdrädda jag att hänga utför ett stup så där! Din bild på vattenfallet gillar jag skarpt.
Ha en mysig kväll!

Hej HOPP från Lisa

M/S Design sa...

Det var en anorlunda! antar att fotografen blev lite blöt!
Mariana

bokhyllan sa...

Finfina hopp-bilder!