lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Nu är det dags att kliva in i ett nytt år.
Vad kommer att hända?
Det finns många planer och tankar man har, vi får se vad som blir gjort till verklighet.
Jag är ju våg så det är ju alltid svårt att bestämma sig för vad jag ska göra. Men hoppas jag ska ha balans på vågskålarna.

Året som varit har haft mycket nytt att bjuda på.

Var med in i det sista när min förra arbetsplats lades ner i våras. Vi blev ju inte arbetslösa utan fick börja på en annan plats inom de samma, så det var bara att börja på den nya arbetsplatsen :) Det har verkligen varit en tid med nya erfarenheter. Och jag är glad över hur det blev :) annars hade jag aldrig kommit mig för att byta.

Att blogga och att surfa runt hos er alla andra bloggare har varit så skoj. Trodde aldrig att man kunde känna sådan gemenskap via bloggandet. Tänk vad mycket tips och idéer som man kan få.




Vi fick ingen snö men så här sista dagen på året fick vi njuta av vackert frostade växter. Det är som om naturen pyntat inför de nya året.

Nu vill jag önska er alla läsare ett riktigt Gott nytt år!

25 kommentarer:

Livet på Andra Sidan sa...

Härliga frostbilder! Förändring blir ofta till det bättre, fast man inte tror det. Lycka till på din nya arbetsplats! Gott nytt år, kram/Lotta ♥

eila sa...

Hyvää Uutta Vuotta serkkuseni.
Gott Nytt År, min kusin.

Halit. <3

Rose Garden Malevik sa...

Underbara frostbilder :)
å missa nu inte.....

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
önskar Håkan
VÄLKOMMEN

ritva sa...

Hienoja.Hyvää Uutta-Vuotta.Halit!

sylvi sa...

Niin paljon on kaikkea vuoden aikana tapahtunut.
Kiva kun olet jaksanut bloggaillakin , työn oheella.
Kiitos kaikesta rakas tyttäreni
Oikein hyvää ja onnellista UUTTA VUOTTA 2012 SINNE TEILLE KAIKILLE!

Skaparglädje sa...

Ingen snö hos mig heller. -7 grader i natt och fin frost ute.
Gott Nytt År!

Helens trädgård sa...

Härliga frostiga bilder som du avslutar år 2011 med.

Önskar dig ett Gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!

Sarah sa...

fina frostfoton som avslutning på 2011.
Gott Nytt År!

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Gott nytt år önskar jag dig också!
stämningsfulla bilder, som om de ramat in sig själva för att sparas i minnets arkiv.
kram E

Katarina sa...

Gott nytt år, Suss!

Laila sa...

Önakar er ett riktigt Gott Nytt År!

Monica sa...

GOTT NYTT ÅR Kramar till er från mig!

Lisa sa...

Gott Nytt År kära vän! Det har varit ett sant nöje att följa dig under detta år. En ny och fin bekantskap! Skulle vara kul att träffas någon gång, man vet aldrig vad nästa år kan bjuda på = )

Kram i mängd, Lisa

Anjas Hill sa...

Vilken fin symbolik i den första bilden!
Jag önskar er ett GOTT, NYTT, SPÄNNANDE, INNHÅLSRIKT och LYCKLIGT ÅR 2012!

Anja

Lena/isklockan sa...

Gott Nytt År.

Kram

nattugglan sa...

Gott nytt år till dej oxå.. Nu ahr vi fikat..du kanske vet vad batong är.(baguetter)såna har vi ätit med ost..pizza osv .. snart ska vi skåla i champange...ha de bra!!!

Gunilla sa...

Vilka härliga frostiga bilder.

Önskar er ett riktigt Gott Nytt År.

Nyårskram
Gunilla

AnnA sa...

Gott Nytt År!
Härliga frostbilder!
kramen!
AnnA

Britt sa...

önskar dig ett riktigt gott 2012//Britt

Hannele på Hisingen sa...

Gott nytt 2012, kram

Mia sa...

Underbara bilder du bjuder på från fjolårets sista dag.
Gott nytt år :)

Lotta sa...

Vilka vackra bilder! Naturen är verkligen skicklig på att pynta till fest. Mina mossfigurer är formade av hönsnät och fyllda med mossa. Jag trycker i lite ny mossa då och då.
Kram och gott nytt år!

bokhyllan sa...

Fina bilder! Önskar dig god fortsättning på det nya året!
Kram

Unknown sa...

Gott nytt år och tack för alla fina kommentarer 2011, som värmt mitt lilla hjärta så:)
Kram!

Charlotta sa...

God fortsättning!
Det ska bli roligt att fortsätta följa din blogg på nya året. :)