söndag 21 augusti 2011

Man får prioritera :)

De blommar och blommar även om det har regnat så mycket som det gjort i sommar, kanske en blandning av värme, lite sol och regn har gjort så att det blommar så bra :)







Igår var det fint väder och då passade jag på att klippa gräset, Rikard hade ju klippt lite här om dagen men de växt ju så otroligt mycket och fort.
Idag var de oxå fint väder och då blev det att ta fram hojarna och dra ut på vägarna :)






Vi stannade vid ett cafe i Blidsberg :) ett jättefint ställe där köpte vi var sin glass (min favorit denna sommaren är Magnum Strawberry mums) Det var en riktigt härlig dag och man får passa på att njuta :) ena dagen får man greja i trädgården och andra ut och åka :) en prioritering man får göra.


Söndagkväll så nu blir det en ny vecka igen, Ha en skön arbetsvecka :)

11 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Ja , det är nog en kombination av allt som gör att det blommar så här bra.
Låter som ni haft en trevlig dag och tur på hojarna.
Ha en fin måndag
Kram Susanne

Sarah sa...

en go helg, med andra ord.
Kram

Jenny sa...

Hej Suss! Tack för besöket hos mig! Du är inte den första som frågat om vårt "Kråkered" ligger utanför Borås:) Där bor vi inte, vårt hus (som kallas för Kråkered) ligger i Tollered, mellan Göteborg och Alingsås:)

Vilka fina blommor!

Kram Jenny

Mia sa...

Mmm, du visar en underbar bild från sommarsverige. så skönt med en finvädersdag :)

sylvi sa...

Kauniit kuvat postasit.
Eilen oli todella kaunis päivä.
Hyvää alkanutta viikkoa myös sinulle.
Halit ♥

Hanneles bokparadis sa...

då är det perfekt att plocka in en bukett,
kram

Anne-Lie Wahlqvist sa...

Jag tycker blommorna blir förstörda av allt regn. De dagar solen tittar fram brukar jag gå runt i trädgården och samla blomfrön, så jag har något att så nästa år.
Kram!

Britt sa...

Nu får man njuta av de sista blommorna. Härligt att ta in en bukett//Britt

ritva sa...

Voi miten kauniit kuvat,Halit täältä<3

Lisa sa...

Färgglada blommor behövs så här på måndagkväll! Jag fattar inte att jag är så trött...
Ni prioriterade helt rätt. Klippa gräs behöver man inte göra varje dag, man måste få roa sig också!
Måndagskramar från Lisa

Charlotta sa...

Härligt när prioritering tillåter båda favoritnöjena under en helg. :))
Ha nu en lika bra vardagsvecka!