söndag 2 januari 2011

Kreativt Söndags tema!

Bloggen Sinneskatten erbjuder kreativa bloggare "Söndagstema". Vad har du gjort i veckan? gå in här så ser du vad andra har hittat på för kul.
Själv har jag kanske inte gjort så jätte mycket, mer än att försöka mig på att plantera lite penseer, det är ju visst dags för det. Har aldrig gjort det innan men har fått råd av Helen med bloggen Tankar om och från min trädgård. Tänk vad bra med bloggandet efter som man kan få del av andras kunskap :)

Ha en bra kväll.

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Vad roligt att du hänger med på söndagstemat hos sinneskatten.
Kram Anne-Lie

sylvi sa...

Senkun vain jäädään odottelemaan itamistä, Kram!♥

Monica sa...

Hej! Penséer ska jag nog oxå försöka med i år och chili och Jätteverbena och ..... :) Varje år säger jag, NEJ jag ska inte fröså någonting, för jag bara misslyckas. Nåja, det blir nog till att försöka igen, det är ju så svårt att låta bli :)
Tjingeling